×
StudentMag

Perfektní snídaně pro studenty za pár minut. Dopřejte si potřebné vitamíny

FOTO: Ovesné vločky s ovocem
Výživná snídaně pro studenty. Foto: Kristýna Hladíková, StudentMag.cz

Nastalo období zkoušek. Maturita, atestace, přijímačky. V této době si můžeme vypomoci dobrou stravou, takovou, která je chutná a navíc doplní tělu látky, po kterých prahne. A tak pro vás máme tip na jednoduchou, levnou, a přitom velmi dobrou a zdravou snídani nebo svačinu.

Ingredience

  • ovesné vločky
  • semínka, ořechy a sušené ovoce (studentská směs)
  • banán
  • popřípadě med či skořice

Ovesné vločky zalijte vodou uvařenou v konvici. Vločky by ve vodě neměly plavat – mělo by jí být tak akorát, aby jí vločky nasákly a změkly. Vmíchejte hrst ořechů a sušeného ovoce. Banán nakrájejte na kolečka a přidejte k vločkám. Směs můžete osladit medem, ale pokud jste přidali sušené ovoce, mělo by vločky společně i s banánem dostatečně osladit. Skořice, nebo dokonce kousky čokolády či strouhaný kokos jsou skvělý způsobem, jak si snídani nebo svačinu dochutit a ozvláštnit.

Semínka a ořechy obsahují oleje bohaté na Omega-3 nenasycené mastné kyseliny, které mají pozitivní dopad na naší nervovou soustavu a imunitní systém – tedy to, co studenti často výrazně zatěžují. Další možnost, jak si tyto nenasycené mastné kyseliny dodat, je konzumace mořských ryb.

Jak se Vám líbil tento článek?
Jak se Vám líbil tento článek?


Diskuse

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*


Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..